Groningen geeft ondernemers een gastvrij onthaal bij de voordeur

Vandaag, op de Dag van de Ondernemer, heeft Gastvrij Groningen een charmeactie georganiseerd om de hardwerkende ondernemers van Groningen te bedanken. In het kader van de campagne 'Sounds like Groningen' zijn er welkomstdeurmatten en eigenwijze raamstickers, met een knipoog naar The Rolling Stones, uitgedeeld als blijk van waardering voor de gastvrijheid en veerkracht die typerend zijn voor de Groningse ondernemersgeest.

Blijk van waardering

De welkomstdeurmatten en raamstickers zijn niet alleen een blijk van waardering, maar zorgen ook voor een warm welkom aan de ingang van de diverse lokale ondernemingen die het levendige stadsbeeld van Groningen sieren. Zo staan op de raamstickers naar Nederlands vertaalde songteksten van The Rolling Stones. Natuurlijk passend bij de campagne ‘Sounds like Groningen’ en de tentoonstelling The Rolling Stones - Unzipped in het Groninger Museum. De charmeactie benadrukt dat ondernemers een essentiële pijler vormen voor de lokale economie en maatschappij, en de Dag van de Ondernemer vormt het perfecte moment om hierbij stil te staan.

Sounds like Groningen

De charmeactie is onderdeel van de campagne ‘Sounds like Groningen’. Deze campagne viert het eigenzinnige karakter van de stad en laat zien dat Groningen een wereld vol ontdekking is. ‘Sounds like Groningen’ verbindt eigenwijze ondernemingen, verrast inwoners en bezoekers en creëert levendige plekken met kunst, muziek en urban vibes.

Gastvrij Groningen

Het programma Gastvrij Groningen wordt uitgevoerd door Marketing Groningen en uitgevoerd en gefinancierd in opdracht van Het Fonds ondernemend Groningen, gemeente Groningen en Groningen Bereikbaar. De Koninklijke Horeca Nederland en de vier Groningse bedrijvenverenigingen: Groningen City Club, Bedrijvenvereniging West, Bedrijvenvereniging Zuidoost en Bedrijvenvereniging Noordoost, zijn ook bij het programma betrokken.

Voor meer informatie over Gastvrij Groningen zie:
gastvrij-groningen.nl