Start toeristenseizoen en campagnes uitgesteld

Twee weken voor de start van het toeristisch seizoen hebben wij onze campagnes in de ijskast moeten zetten. Ook de campagne rondom de Conferentie Nederland Digitaal is afgelast. De start van het toeristisch seizoen van aanvankelijk 1 april is uitgesteld en we koersen nu op 1 juni. Dat geldt ook voor de nieuwe uitgaven van de stadsgids en het magazine. Uiteraard bekijken we de situatie van dag tot dag.

Aangepaste content en agenda

De toeristische campagne die we hopelijk per 1 juni kunnen lanceren zal in het teken staan van bezinning, vakantie in eigen land en dichtbij huis. Daarnaast werken we samen met het Groninger Museum aan een regiomarketing campagne rondom de Rolling Stones expositie in het najaar. Verder gaan we door met de voorbereidingen van een campagne voor internationals in Groningen die na de zomer moet starten, en zijn we begonnen met de voorbereidingen voor de Klimaatweek in oktober. 

Onze content wordt zoveel mogelijk aangepast op huidige situatie en de 'omdenk' ideeen voor thuisblijf-initiatieven van ondernemers. Zo wordt de Uitkalender aangepast naar een Thuiskalender. Verder richten we onze content in op de mogelijkheden van wandelen en fietsen in Groningen.