Groningse ondernemers maken stad trots met ‘Love, Groningen’ posters

Enkele weken na de oproep aan ondernemers om zelf hun trots op Groningen te tonen, laten de eerste resultaten zien dat Groningse ondernemers vol enthousiasme de campagne omarmen. In de binnenstad en daarbuiten hangen al vele gepersonaliseerde 'Love, Groningen' posters in de etalages van lokale ondernemingen. De posters, die speciaal ontworpen zijn om een ode te brengen aan de stad, vormen een kleurrijk symbool van de liefde voor Groningen.

Met de stadscampagne 'Love, Groningen' wakkert Marketing Groningen de trots van Groningen aan en nodigen we heel Nederland uit om Groningen te bezoeken. Want het is moeilijk om niet van Groningen te houden. En van haar ondernemers natuurlijk. Daarom brengt Gastvrij Groningen met deze campagne graag een ode aan de ondernemers met een persoonlijke poster. 

Verschillende ondernemers hebben de poster al opgehangen in hun etalages. Ze maken op deze manier niet alleen hun liefde voor Groningen kenbaar, maar dragen ook bij aan de zichtbaarheid van de stadscampagne. Ondernemers in de gemeente Groningen, actief in de horeca, retail en cultuursector, kunnen via dit formulier een gepersonaliseerde 'Love, Groningen' poster aanvragen, waarin hun bedrijf centraal staat. Deze posters kunnen ze ophangen in hun etalage of winkel om zo hun liefde voor de stad en hun onderneming te tonen. Indien een geschikt beeld ontbreekt, biedt Gastvrij Groningen de mogelijkheid om met een fotograaf langs te komen. De eerste fotosessie staat gepland op 15 oktober.

*Let op: bij het ophangen van de poster in de etalage kan reclamebelasting van toepassing zijn. De poster mag 13 weken blijven hangen. Meer informatie hierover is te vinden op de website van de gemeente Groningen.

Gastvrij Groningen

Het programma Gastvrij Groningen wordt uitgevoerd door Marketing Groningen en gefinancierd in opdracht van Het Fonds Ondernemend Groningen, gemeente Groningen en Groningen Bereikbaar. Daarnaast zijn de Koninklijke Horeca Nederland en de vier Groningse bedrijvenverenigingen: Groningen City Club, Bedrijvenvereniging West, Bedrijvenvereniging Zuidoost en Bedrijvenvereniging Noordoost bij het programma betrokken.

Breng een ode aan Groningen

Ondernemers die trots zijn op hun stad kunnen op hun eigen manier een ode aan Groningen brengen. Dit kan bijvoorbeeld door een gerecht met Groningse producten te bedenken, een speciaal 'Ode aan Groningen' drankje te maken of de etalage van hun bedrijf een Groningse twist te geven. Door hun liefde voor Groningen te tonen, maken ondernemers kans op verschillende prijzen. Ondernemer opgelet: hier breng je je ode uit.